Syskonmys

Ikväll har jag och Robin finbesök; lillasyster Ronja snart 4 år. Sedan i julas har hon packat sin lilla resväska om och om igen för att "åka till Brunflo, jag ska till Karran och Robin". Så nu var det ju dags att hon fick användning för sina packningskunskaper. Under kvällen har vi ätit våfflor (Robin och Ronja), kollat på mumintrollet, badat i badkaret och kollat på "Bilar" i sängen. Nu sover alla utom jag. Så otroligt härligt det är att upprepade gånger få höra "Karran jag älskar dig!". Syskonkärlek is the shit! Imorgon ska vi på affären och köpa lördagsgodis. Som storasyster så får man faktiskt skämma bort sin lillasyster. Jag tror att det finna någon sorts lag på det. Men jag lovar Amanda, det är helt okej att skämma bort sin storasyster också! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha hmm.... Jag tycker att du sköter det där med att skämma bort så bra själv.... ;-) Men jag ska tänka på det ;-)

2013-02-16 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0