Bagatell eller skitviktigt?

Jaaa...hur inleder man ett sånt här inlägg? Jag går helt enkelt rakt på sak. Jag hatar när jag har ägnat tid och energi på att rengöra min toalett, putsat och borstat, och så får jag inte vara den första att inviga den, någon hinner före! Jag vill liksom gärna "bajsa in" min nystädade toalett. Jag gillar tanken på att veta att jag sitter på en nyputsad ring som endast besudlats av min rumpa. Kissa gärna, det är fine för mig, men låt mig för guds skull skita före dig! Hela den här underbara känslan av att sätta sig på min rena toaring försvinner när jag vet att någon annan har släppt väder där. Jag vet. Jag vet. Man är som man är när man inte blev som man skulle. Och jag blev som jag är.



Kommentarer
Postat av: Jompen

ja eller hur? då är den ju inte "ren" längre. :p



nu har ju inte jag det bekymret men ÄNDÅ! :)

2010-04-15 @ 23:12:03
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0