Tack!

Jag har en trogen kommentator på min blogg. Har man inte så många som kommenterar inläggen så får man peppa de man har! Så här kommer det; Tack Johanna för att du orkar lägga ner tid på att kommentera mina inlägg, det uppskattas!

Förresten så har jag ett litet problem. När någon har skrivit ett inlägg på bloggen, ska man svara på det på sin egen inläggssida eller på personen i frågas blogg?


Sorry Jompen men mina kunskaper som involverar datorer och
ritning är inte de bästa...Men det är väl tanken som räknas? ; )


Kommentarer
Postat av: Jompen

HahahhH! vilken fin bild! :D Tack Karro! :)



Det är nog rätt bra om man går in i den andres blogg och svarar på kommentaren där. chansen är större att de ser svaret då.

det är inte säkert att de går in och kollar i kommentarsfältet här . ;)



Jag svarar på kommentarerna i den andres blogg. om denna har någon. annars i min egna :D

2010-04-11 @ 09:40:12
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0