"Ingenting är omöjligt"

Haha ja vad säger man? Jag sitter i tvsoffan och upplever min tv-tittar-barndom all over igen. Varje fredag klockan 20.00 satt hela familjen klistrad framför tv:n och kollade på "Fångarna på fortet" och nu sitter jag här, 13 år senare, och kollar på det igen. Samma härliga Gunde, samma dvärgar, samma vinjett, samma upplägg, ja samma allt! Och I love it! De som säger att förändringar är viktiga, till dessa säger jag ÄT SKIT OCH DÖ! Ibland vill man bara ha nostalgi och lite 90-tal. I alla fall om ni frågar mig. Kanske lite också för att min hemliga dröm är att själv få vara en deltagare.

      
Bilder kopierade från:
agnetasjodin.com
celeborn.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0