Liiiite avis blev jag ju på Nickis nu...

Eller okej, ganska så mycket avundsjuk. Varför? NIKOLINA SKA GÅ PÅ LÅGSTADIEDISCO! Visst visst, krogen i all ära men det finns väl inget som slår ett hederligt disco med tryckare, ryska posten, chips och snurra flaskan? Ååhh! Tänk den som fick vara 10 år, okysst (eller ja, utan tunga i alla fall...) och spänd av förväntan i fall den där supersöta killen som du knappt har pratat med ska svara "JA" på din "får jag chans på dig"-lapp. Okej nu är det väl inte Nickis som ska fråga chans på någon (och förhoppningsvis inte leka ryska posten heller?) utan hon ska vara "Vuxen" och fungera som vakt antar jag. Men, jag kan nog med största sannolikhet våga mig på att säga att  jag tror att hon kommer att dansa skiten ur de där kiddsen! Jag har sett henne in action, och tro mig, inget stoppar henne om en schysst låt dundrar från högtalarna. ÅÅÅÅHH VAD JAG ÄR AVUNDSJUK, TA MIG TILLBAKA TILL 90-TALET OCH GE MIG LITE DISCO!


Kommentarer
Postat av: älskarinnan

OM att jag kommer dansa skiten ur dom:)

2010-08-31 @ 20:09:14
Postat av: Karro

I know you will! ; )

2010-08-31 @ 20:24:42
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/
Postat av: Jompen

VAFAN! jag vill också på disco!! sånt barndisco.. och vara just barn!!

ååh!

2010-08-31 @ 21:35:24
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0