Nu var det gjort

Jaha då var alltså även denna dagen kommen. Jag kom nyss hem ifrån tågstationen där jag satte min älskade syster på tåget till Stockholm dit hon nu ska flytta. Jag fick inte säga något känslosamt eller något om flytten till henne för då skulle hon bara bli ledsen. Och ärligt talat, jag hade gråtit som ett litet barn själv. Amanda, den här gången får du faan komma ihåg att höra av dig när du kommer fram! Ååååååååhhhh......Nu kommer jag att sitta här och sucka hela dagen (för det är faktiskt väldigt synd om mig nu!), för nu har ju liksom en liten bit av mig flyttat. Jag vill inte att du ska flytta ifrån mig, det kommer att kännas så väldigt väldigt ensamt och tomt utan dig, hoppa av tåget i Sundsvall så kommer jag och hämtar dig där.  Jag hoppas att ni kommer att få det bra där nere. Jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig så mycket!

2010-08-22 @ 20:53:48
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0