Oj det här var jag inte beredd på!

Jag fick en sms-avi idag att min iphone 4 fanns att hämta ut. Alltså 4 veckor och 6 dagar tidigare än beräknat. Kul så klart, men jag blev samtidigt lite stressad. Jag hade ställt in mig på att det skulle ta 6 veckor för den att komma och vips så var den bara här! Jag vet inte om jag känner mig mentalt redo för det här. Jag fick den för några timmar sedan men det är först nu som jag har tagit upp och kollat lite på den. Of course så fattar jag inte instruktionsboken heller insåg jag. Nu ligger telefonen i lådan igen och väntar på att dess ägare ska få fingrarna ur röven. Vilken mupp jag är.

Kommentarer
Postat av: Daniallotta

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-11-08 @ 06:17:18
URL: http://daniallotta.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0