Hundtricket

Tänk om vi kvinnor vore mer som tikarna. Helgen spenderades i en stuga till fjälls och med oss denna helg var en hund, en tik rättare sagt. ”Nu har Doris börjat löpa” ropade Lotta. ”Har ni någon trosa eller något sånt med till henne?” undrade jag. ”Nej”.  Nehe tänkte jag för mig själv, det kommer väl inte så mycket blod. Fel hade jag. Lite här och var på golven låg det små bloddroppar och jag såg mig noga för var jag satte fötterna. Men Doris är inte den som är den så hon slickade ansvarsfullt upp på golvet efter sig själv. Ja i alla fall första dagen. Jag skulle vilja se den kvinna som skulle göra det när hon har mens! Inte så fräscht kanske, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Jompen

snacka om att spara pengar. istför bindor och tamponger å skit ;)

2010-02-26 @ 20:02:00
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0