Ja vad säger man?

Amanda (på väg hem från fiket): Åh! Alltså det klias i rumphålet, det känns som att det snurrar runt, runt! Tror du att jag har mask?

Sedan börjar hon utföra någon form utav rumpvickning där på gatan och mina tankar leds till en stamdans från Afrika.

 

Ja, som ni säkert redan förstått från tidigare inlägg så är min syster väldigt lik mig, vilket i sin tur innebär att hon inte alltid är som alla andra barn. Som Simon skulle ha sagt; "Hon är snäll. Men det är korna i hagen också".


Kommentarer
Postat av: Margona

Hej :) Vad kul att du tycker de:)

Hoppas allt är bra med dig!:) Vad gör du nu för tiden?:)

Kramar i massor.

2010-02-27 @ 14:09:54
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0