Living on the edge

Jag vaknade till en natt utan att riktigt helt och fullt vakna och jag fortsatte blunda. Jag lyckades lokalisera min högra hand och jag tänkte: mmm vad varmt och mjukt min hand ligger, det känns nästan lite ulligt. Efter en liten stund började min hjärna klarna och jag började inse att min hand kanske låg lite väl varmt och ulligt… Jag slog snabbt upp ögonen och insåg att jag låg och skedade Robin som låg utan kalsonger. Min hand hade alltså lyckats leta sig in i hans skjärtskåra, det var därför som det kändes så varmt och ulligt! Snabbt som fan skyndade jag mig att ta bort min hand från hans röv, inte för att den är äcklig utan för att hans röv är hans främsta vapen. Alla som känner honom vet att han vilken sekund som helst kan välja att explodera och detta mina vänner är inte att leka med! Alltså drog jag bort handen och la den omsorgsfullt nära min egen kropp. Säkerheten först brukar det ju heta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0