Mingel med rix fm...

...blev det inte igår, men däremot så satt jag och min älskade Marit bordet bredvid dem igår på Broken i Åre. Nästan hela gänget fanns på plats (Roger, Sofia Wistam, Ola Lustig, Alex, Gert med fru och barn och en massa andra). "Och du måste sitta och stirra på dom eller?" undrar Marie. Eh ja självklart! Man kan ju inte gå ut och vara en offentlig person och räkna med att folk inte ska titta på dem. Medan vi satt vid vårat bord och läste igenom menyn lutade jag mig fram över bordet och innan jag visste ordet av det så var det försent, olyckan var framme! Jag hade råkat släppt en smygfis. Måtte den inte lukta, snälla låt den inte lukta bad jag tyst för mig själv och såg mig omkring för att se om någon hade märkt något. "Fan Marie, känner du hur det luktar? Jag råkade fisa, det bara kom!" Hon böjde sig fram och sniffade. "Men är det du som luktar, fy fan det stinker ju!" "Jag vet!" Jag kände hur paniken inom mig växte och hoppades att servitören inte skulle få för sig att komma och ta våran beställning. Jag sneglade åt sidan för att se om Rix fm gänget hade märkt något. Än så länge verkade det som om att det bara var jag och Marie som plågades av min lilla, men ack så illaluktande olycka. "Men ååh vad det luktar vad har du ätit för något?!" Jag kände hur både lukten och färgen i mitt ansikte spred sig. Men då, som en räddare i nöden fick bordet bakom oss sin mat och en härlig doft av Brokens förstklassade mat spred sig runt oss alla. Puh! Jag slapp göra bort mig inför svenska radions elit och ingen av våra bordsgrannar verkade tappa sin apptit. Starkt jobbat Karro!

"Hmmm...det är något som luktar ruttet här!"



"Den restaurangen är inte stor nog för oss båda, gurkan!"
(Den fungerar även bra för att dölja min jättefinne bredvid munnen)


Kommentarer
Postat av: Jompen

hahahah härligt karro ;)



jag vill också åka bort och göra nå annat!

2010-02-11 @ 22:14:38
URL: http://johannamoxell.blogg.se/
Postat av: Karro

Ja det är jävligt skönt att åka iväg (inte alltid så långt) och få lite miljöombyte! =)

2010-02-13 @ 10:21:21
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0