"Smärta är bara en annan form utav njutning"

Jag tycker att massage ska göra lite ont för att det ska vara skönt. Jag vill att den som masserar mig ska ta i för kung och fosterland, nästan trycka sönder musklerna. Allra helst ska det nästan vara på gränsen till att jag gråter. Jag vet, jag vet, psycho...
Men, igår när jag jobbade så hade jag sjukt ont i huvudet och nacken så en arbetskollega erbjöd sig att massera mig. Nice tänkte jag! När hon väl började så var det så löst och intetsägande och min första tanke blev Åh nej, inte en sån! Det värsta jag vet är när någon masserar mig och de liksom bara "rör" huden. Det ska ju banne mig göra ont! Men efter en liten stund så kände jag hur skönt det var. Hon smekte huden snarare än masserade den och jag njöt. Utan att få det att låta för sexuellt och perverst så kändes det så intimt och behagligt. Med risk för att låta flummig så kan jag beskriva det som att jag kände beröringen i hela kroppen. Ja, så var det med det. Men, hon är den ända som får massera mig så. Skulle du få för dig att massera mig så ska du massera så att du får så ont i händerna att du inte kan röra fingrarna efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0