Nostalgi à la 90-tal

Jag slog på tv:n vid 3-tiden igår och gissa om det krusade sig i skinnet när jag såg vilket program som gick!
Gamla hederliga Beverly Hills ! Wohoo! Visst, visst det finns tusentals olika serier och det finns nyinspelat 90210, men det är något speciellt med den sanna varan. Ljusa jeans upp till tuttarna, färgglada tröjor och kitschig musik. Sweet! Tänk att kunna böja sig fram utan att vara orolig för att myntinkastet ska titta fram, kliva ur sängen och bara spraya till ruffset för att det ska fortsätta se stort och frizzigt ut... Aaah ljuva 90-tal...

Jag satt som fastklistrad vid tv:n, inte ens reklamen kändes tråkig. Måste jag tillägga att jag bara har 1:an, 2:an, 4:an och 6:an, och att det endast är 4:an och 6:an som fungerar? Eller att mina play-kanaler på internet inte fungerar? När det kommer ett sådant här tillfälle så är det bara att klamra sig fast för glatta livet och tänka "Okej, denna serie hade sin topp för x antal år sedan men jag är fortfarande toppen!"

Eller?

 




Bilden tagen från: dyngan.se/karinafmalmoe/files


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååååh underbara serie! Det är verkligen ett program som jag minns ihop med dig! Det var liksom du, jag och Beverly hills! Vi kolla ju alltid på de efter skolan. Uscha det är ju så att man blir tårögd !

2010-05-12 @ 23:10:10
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0