Panik

Jag fick lite smått panik imorse när jag skulle starta min mobil (brukar ha den avslagen när jag sover med Robin). Den vägrade helt enkelt att starta! Jag tryckte och tryckte på startknappen men inget hände. "Jävla skitmobil, starta för i helvete!" Jag känner mig så handikappad när ingen kan nå mig (angående jobb exempelvis) och jag kan inte ringa någon om det skulle hända mig något. Jag hade nästan börjat ge upp tills jag insåg att jag hade tryckt på fel knapp...smart Karro, smart. Mobilen startade utan problem när jag tryckte på den riktiga startknappen.
Btw, min iphone har jag inte kunnat börja använda än för jag har FORTFARANDE inte fått mitt micro-simkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0