Starkt

Med det här inlägget vill jag bara säga att jag är imponerad av alla de som tar tag i sitt liv och försöker vända jobbiga upplevelser till någonting positivt, eller kanske bara till något uthärdligt. Det finns bara en person som  kan, vill, får, ska bestämma över ditt liv och det är du. Jag läste nyss ett blogginlägg angående detta. Personen i fråga är en gammal bekant (jag undrar om det blir rätt beskrivning?) som kanske inte alltid...hmmm...visade sig från sin bästa sida mot mig, men det är inget som jag idag håller emot henne. Jag blir bara så himla himla inspirerad och imponerad över att hon verkar tagit makten om sitt eget liv och nu verkar kämpa om rätten för att få må bra.
Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0