Hotellnatten

Natten var skön och det verkade den vara även för våra grannar. Klockan 04.00 vaknade jag och Robin av ett sjuhelvetes stönande och skrikande. Först fattade jag inte vad det var som lät och min första tanke förde mig till "Scream" och att det var någon som höll på att bli knivhuggen utanför våran dörr. Sedan så insåg vi att det våra grannar som gjorde det skönt för sig. Både jag och Robin låg spänt och lyssnade (väggarna kändes som att de var gjorda av tyg, så väl hördes det...) och efter vad som kändes som en evighet slutade de. Till våra grannar på Tott vill jag skänka en tanke: good for you, jag hoppas att det var lika skönt som det lät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0