Kristinas 30-årsfest

Kvällen igår var jätterolig och lyckad! Kristina bjöd på mat och (all!) dryck och ordnade intressanta lekar! Men, en bild säger mer än tusen ord (klyschigt men sant) så här kommer ett litet bildregn:

Kristina, the birthday girl, fixar med maten

Maten var riktigt god! Det är ingen riktig fest om det inte är buffé...

Goodiebags (fyllda med godis) fungerade även som bordsplacering

Jag och min loverboy

Söta Jenny och Kristina! Btw festen gick i temat rosa och svart.

Födelsedagssång

Jenny, jag och Kristina = en oslagbar trio!

Robin ser ut som en sköldpadda och låter som en ko. En charadlek som
vi lekte och tävlade (bland andra saker) i lagvis.

Moi och Kristina

Moi och Jenny plus hennes härliga bröst ;)

Mitt lag "Pippi" vann över lag "Madicken" och lag "Lotta"!


En supertrevlig och rolig kväll hade vi alla! Jag kan ju även passa på att tillägga att jag och Kristina framförde en dans (med bla stolar) till "Manboy" iförda svarta stövlar, chockrosa leggings, svarta hot pants och svart/rosa linne. Meeen...den videon kommer jag inte att lägga upp här...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja en underbart rolig fest var det :)

Haha men då, jag som trodde jag skulle få se videon och få en flashback;)Ni var så duktiga så! :)

Kramar

2011-04-15 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0