Äntligen mys-måndag igen!

Eller okej, mys-onsdag är det väl egentligen. Kristina är hemma och hälsar på från Umeå och självklart var vi ju tvungen att följa traditionen med myskväll (thai take away från Lilla Siam, film och godis). När vi hade vår första myskväll så var det på en måndag så då fick alla kvällar heta mys-måndag även fast de inträffade på andra kvällar. Varför bryta ett vinnande koncept? Jag älskar att Kristina är och hälsar på, men jag älskar inte att hon ska åka hem efter jul... Jag tycker att min "storrumpan" alltid borde bo nära sin "lillrumpa" (min rumpa är väl ifs kanske inte sååå liten, men mindre än Kristinas därav smeknamnen). Nu ska jag återgå till myset, man måste ju passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0