En stressfri kväll med svettiga kroppar

Igår hade jag och Marie en myskväll på storsjöbadets relaxavdelning. Hur skönt som helst! Vi bastade, badade bubbelpool, smekte varandras ryggar (okej då, vi peelade varandra med iskalla handdukar med lavendelolja på en basusittning), åt lite flott i cafet och hade det allmänt avkopplande. Välbehövligt i all julstress, som jag personligen dock inte är drabbad av men endå! Alla säger att man måste se till att unna sig kvalitetstid men sin partner men jag tycker att det är MINST lika viktigt att ge sig själv och sina vänner kvalitetstid. Vad som än händer så vet jag ju att jag alltid kommer att ha Marie som vän och då måste vi ju också vårda den vänskapen. Plus att det är väldigt skönt att lyxa till det ibland! Hur som helst så spenderade vi 4 timmar av vår dyrbara tid på relaxen igår. Sweet (sweat kanske passar in bättre hehe)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0