Helgen i korthet:

Fredag- Jag blev sminkad och fotograferad på Gamla Teatern med Marie (se bilder nedan).
Lördag- Sara hade födelsedagsfest och sedan gick vi ut på O'learys. Riktigt rolig kväll! Hemma hos Sara "förförde" jag ett chips...bla...
Söndag- Jag tillbringade hela dagen med min bästa Marie. Vi for runt i lillänge, kollade på melodifestivalen och käkade hemmagjord pizza med Robin och Fredrik. 18.30 gick jag och Kristina på bio (Gullivers resa) och myste i mörkret (as always).

Med andra ord; en toppenhelg! Nu ska väl jag och Robin bli de pansionärer vi är inombords vilket innebär att vi gör fika, lägger oss i sängen och kollar på kunskapskanalen. Typ.
Gnatt. Eller som Kristina hade sagt "Kissa å gå å lägg dig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0