Lovely day

Idag hade vi den årliga Sommarfesten på jobbet för barnen och deras föräldrar. Strålande sol, korvgrillning, tipspromenad, härliga föräldrar och underbara barn! En superhärlig eftermiddag med mycket glädje och skratt. Middagen och kvällen fortsatte jag sedan hos bästa Kristina. Vi åt thaimat, tvättade (hon hade tvättid så då passade jag på att slänga in mina rökdoftande kläder från dagens grillning) och vi hade en väldigt lugn och avslappnad kväll. Vi är som bra på att mysa hon och jag. Kristina ska i slutet av sommaren flytta till Umeå (noooooooooo!!!) så nu måste vi passa på att umgås som attan. Även fast vi ses på jobbet varje dag...men det är en annan femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0