Kalla korvar, nudlar och cola har väl aldrig smakat så gott som ikväll

Idag har det varit en lång arbetsdag. En väldigt lång dag och det känns både fysiskt och psykist. Först jobbade jag på förskolan 8-16 (med 30 minuters rast) och sedan 16.15- 20 på gymmet. Eller är det bara jag som är kinkig och tycker att det är en lång arbetsdag? Hur som helst så känns det som att jag skulle kunna somna gående. Lägg till en förkylning på detta så har ni min dag i ett nötskal! Nu är jag i alla fall hemma och det är skönt. Var stört hungrig när jag kom hem (hann ju inte äta något innan jag började på gymmet) så jag tog vad jag hade hemma och som gick snabbt och mulade i mig. Därav rubriken till inlägget. Och tro det eller ej men det var faktiskt gott! Sen så smakar ju ifs det mesta gott när man är riktigt hungrig. Det var förresten så jag lärde mig att äta chili corn carne, men det är en annan historia... Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens arbete men jag ska ju även ha myskväll med bästa Dansbandssångerskan så det blir nog en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0