Soffan och jag

Jag och soffan är ett par riktigt tajta vänner. När jag kommer hem så står den där och väntar på mig, omfamnar mig och låter mig alltid bestämma vilket program vi ska titta på på tvn. En sann vän! Dagens arbetsdag har rullat på bra. Dock så fick jag typ kramp/ ihållande värk på sidan av vänster bröst som hög till med jämna mellanrum. Det gjorde så ont att jag var tvungen att "trycka tillbaka" värken med handen. Sedan så var det så hela dagen. Tur att det har gått över nu. Blir däremot lite fundersam varför det blev så eftersom som jag inte har tränat så det borde inte vara träningsvärk, jag har inte ramlat och jag har inte sträckt mig. Hmm.. Jaja så kan det vara. Nu blir det en dusch och sedan dö en smula i sängen med en bok. Rolig tjej javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0