Mormor

Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Älskade fina unga mormor dog i måndags. Alldeles för ung och med alldeles för mycket att se fram emot. Hon var "bara" 65 år och ibland mer tonåring än jag själv. Man inser när någon är borta hur mycket den personen verkligen har betytt och hur mycket det har format den man är. Det känns nu tomt och tungt och jag kan fortfarande inte förstå att det är verkligt. Hon var inte sjuk så hon dog väldigt hastigt och lustigt. Jag tänker inte skriva att jag hoppas att hon har det bra där hon är för jag vet att hon var rädd för att dö och jag vet att hon skulle ha haft det mycket bättre här hos oss.


Kommentarer
Postat av: Jompen

:( Sov Gott Karros Mormor!

2012-06-05 @ 09:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0