Inte bara för gamlingar

Usch, fick precis reda på att en fd klasskompis till mig fått en propp i lungan. Vi har ju för fan inte ens fyllt 25 år, vad är det här?! Ord som "propp" "stroke" och "hjärtinfarkt" existerar bara efter att man har fyllt 50 och det händer inte en själv. Pff vilken lögn, som en käftsmäll! Kanske inte alltid så bra med alla p-piller, Mc Donaldsmat, stillasittande framför tvn och dylikt.. Jag hoppas att hon snart mår bättre och att alla mina blodomlopp och organ tittar åt ett annat håll när jag käkar mina minipiller, big mac's och kollar på alla säsonger av sex and the city för hundrasjuttioelfte gången..


Kommentarer
Postat av: Jompen

Det är sååå otäckt! Hemska sjukdomar ska inte hoppa på barn och yngre vuxna. Såvida det inte är elakingar då.



2012-05-11 @ 15:31:51
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0